129. Pokud  chtějí  hrát  tři  lidé,  při  výběru  židlí  se  vynechá  kámen  severního větru.  Při  budování  zdi  a  při  počítání  rolí  se  pořád  předpokládá,  že  existují čtyři  pozice,  prázdné  židli  se  říká  panák,  figurína  apod.  Pokud  je  během  hry potřeba,  aby  panák  hodil  kostkami  nebo  prorazil  zeď,  udělá  to  za  něj  hráč  po jeho  levici.  Při  rozdávání  panák  nedostane  rozdáno.

130. Titul  východu  putuje  jako  obvykle,  akorát  panák  ho  nikdy  nedostane.  Kolo tedy  končí,  když  hráč,  který  začínal  jako  západ,  ztratí  titul  východu.  Kompletní hra  sestává  ze  čtyř  kol.

131. Hráč  po  pravici  panáka  může  nárokovat  kámen  zahozený  hráčem  po panákově levici  pro  svá  čou.

132. Ve  všech  ostatních  ohledech  hra  probíhá  jako  ve  čtyřech  hráčích.  Poznámka: I  zde  jsou  dvě  čínské  alternativy,  jak  hrát  ve  třech.  V  první  se  ze  hry  vyřadí čtyři  severní  větry,  zimní  a  bambusový  prémiový  kámen.  Staví  se  pouze  tři  zdi, do  trojúhelníku,  každá  23  sloupců  dlouhá.  Hra  sestává  pouze  ze  tří  kol, východního,  jižního  a  západního.  To  ale  není  moc pohodlný  způsob.  Ve  druhé metodě  se  používá  kompletní  sada  kamenů  a  staví  se  čtyři  zdi,  s  rolí  panáka popsanou  výše,  ale  draci  se  používají  jako  směry  a  větry  jako  draci.  Při  výběru židlí  se  tedy  použijí  draci  místo  větrů.  Červený  drak  odpovídá  východu  nebo vůdci,  bílý  sedí  po  jeho  pravici  a  zelený  naproti  červenému.  Analogicky  se prvním~  kolu  říká  červené  kolo,  druhému  bílé  a  třetímu  zelené,  po  třech  kolech končí  hra.  Při  bodování  přinese  sada  draků  zdvojení  (a  pár  draků  2  body)  pouze když  jsou  to  hráčovy  vlastní  nebo  převažující  draci.  Zatímco  jakákoli  sada  větrů dostane  zdvojení  a  jakýkoli  pár  větrů  2  body.